CESSATION

باید بروم...

یادت هست گفتم بعضی وقتها باید گذاشت و رفت؟

چیزی برای گذاشتن نمانده اما باز هم باید رفت

 

یادت هست گفتم دلم برای خودم تنگ شده است؟

آری

خودم را گم کرده ام

باید پیدایش کنم

این شاید کمترین انتظاری است که خودم از من میتواند داشته باشد

 

Everything under the sun is in tune

But the sun is eclipsed by the moon

 

شاید یک روزی، یک جایی، یک...

 

پ.ن. هی تویی که خودت میدانی... زود باش، دیر میشود

نظرات 6 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 23:52

من اول‌ش عنوان رو ندیدم..
تعطیل‌ش کردی؟

[ بدون نام ] جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:12 http://mymina.blogsky.com

سلام
به دریا رفته میداند مصیبت های طوفان را
همدردیم بهم سر میزنی؟

حامد شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:21 http://hamedrahmai1373.blogfa.com

با سلام وبلاگتون خیلی زیباست بسیار عالی کار کرده اید. امیدوارم که درپیشبرد
اهدافتون موفق باشید.
خوشحال میشم به منم سر بزنید و مرا با نظرهای خوبتان بهرمند سازید.
یا حق
تقدیم به وبلاگ زیبای شما__$$_________$$$
_____________________$$$$_______$$$___$$$$$
____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
___________________$____$$$$_$$$$_$$$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$
آبادن بهشت ویران من ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$
_________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$
______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$
____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$
___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$
__€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$
_€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_______$$$____$
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$
$$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$
_°_____°______°_____°_____°______$$$
_____________€__________________$$$
_____________€__________________$$$
زود بیااااااااااا ____€_________________$$$$
_دیرنکنی ها____€._______________ $$$$$
____بدوووووو___€..____________ $$$$$$$$
__________€€€€€€€._..-?*°*?-.._ ~~~*°*~~~
~~~ _..-?*°*?-..~~~~ _..-?*°*?-.._
_..-?*°*?-..__..-?*°*?-.._
منتظر حضور گرمت هستم
نظر یادتون نره.
راستی امتیاز تو وبلاگ برتر یادت نره مرسی

ma30 جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:05 http://jadeyedeltangi65.blogfa.com

سلاممم دوست گرامی
وبلاگ قشنگی داری مطالبش پرمحتوابودمرسییییی
اگه مایل بودی تبادل لینک کنیم
به وبلاگ منم سری بزن
موفق باشیییییییی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 http://sabrin70.blogfa.com

سلام.....
مطالبتون قشنگ بود اگه تمایل به تبادل لینک هستی با چه اسمی بلینکمت؟؟؟؟

سپهرنما شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 14:45 http://sepehrnama1.blogfa.com

سلام. وب باحالی داری. خوشم اومد. خوشحال میشم اگه بهم سر بزنی . من هم شعر میگم . شاعر نوجوان (18 ساله) . ممنون میشم اگه منو به اسم سپهرنما لینک کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد