Different

قهوه را باید تلخ بخوری،


فقط باید فیلم های اروپایی را نگاه کنی به خصوص از نوع شرقی اش و دیگر خیلی که بخواهی غرب بروی باید به ایتالیا برسی


باید منتقد جدی هالیوود باشی و...


موسیقی را باید کلاسیک گوش کنی، یا Rock Bandهای دهه 60 و 70


باید کانت بخوانی، سارتر را زندگی کنی و کامو را پرستش...


موهایت باید بلند باشد و آن ته ریش همیشه باید روی صورتت حفظ شود،


هفته ­ای حداقل یک تئآتر شهر که جزء لاینفک برنامه های توست،


موسیقی داخلی فقط نامجو، شعر هم فقط شاملو، فیلم هم فقط بیضایی و کیارستمی...



بله تو یک روشنفکر هستی و با همه کاملا فرق داری


دیگران اصلا...



و من فرسنگها با دنیای تو فاصله دارم


من قهوه را با شیر و شکر زیاد دوست دارم، تازه یک لیوان چایی عصر را با 100 لیوان قهوه هم عوض نمیکنم


فیلمهای اروپایی را دوست دارم اما هنوز همه فیلمهای محبوبم هالیوودی اند، هنوز یکی از کارگردانهای محبوبم اسپیلبرگ است و به نظرم در ازای هر 10 فیلم خوب هالیوودی یک فیلم اروپایی خوب هم به زور ساخته میشود


من هنوز نمیدانم چه سبک از موسیقی را دوست دارم اما میدانم کلاسیک خیلی دوست ندارم.


من هم Pink Floyd و Queen و ... را زندگی کرده ام اما BSB و Abba و خیلی دیگر از این جوادها را هم دوست دارم.


---خب اینقدرها هم فاصله نداریم---


موی بلند را دوست ندارم


با تئآتر هم که کلا مشکل دارم


نامجو را دوست دارم اما شجریان و سراج و حتی اندی و منصور و ... را هم گوش میکنم. کمال تبریزی و حاتمی کیا را هم به بیضایی و کیا رستمی ترجیح میدهم



میبینی رفیق... فاصله مان زیاد است

نظرات 8 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 18:09 http://www.4qun.com

عقده مزمزه کردن قهوه تلخ دم نکشیده کافه های گندیده از گند با صندلیهای چوبی شبه لهستانی و همصحبتی با آدمهای دود گرفته و خسته نما. این رو هم اضافه کن...

حسن جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:58 http://hwiths.blogspot.com/

خوب خودتم یه روزی بچه بودی. هر چی تو فیلما میدیدی میخواستی همون باشی و فکر می کردی دیگه الان این خداست. تو هم بچه بودی جو می گرفتت. پس همونجوری که یه بچه تو عالم خودشه اونا هم تو حال خودشون هستند. پس بذار بچگیشونو بکنن و خوش باشن

moji جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:31

khodaaaaaaaaaaaaa boooddddddddddddddddddddddddddddd

anna شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:01

:) manam ba roshanfekra hal nemikonam! kheyli zendegio sakht migiran. roshangari lazem hast vali fekr mikonam modelesh bayad taghir kone!

Sarhang Touri! شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:41

Haaiii, khiaalam raahat shod... fekr mikardam ke tanhaa ommole baaghie munde az nasle gozashte manam... albatte hanuznam guyaa record daaram vali khob hamin ke tanhaa nistam khodesh kheiliess...

حسین شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 14:57

به نظرم روشن‌فکر از اون کلمه‌هاییه که سر هم نوشتنش باعث ظلم به کلمه شده. این حتما باید جدا نوشته بشه. راستی ورزش‌ رو یادت رفت، فوتبال بو می‌ده، فقط تنیس...

مهدی یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:45

نظرت در مورد رسوخ نهیلیسم در نحله‌های روشنفکری معاصر با توجه به جمیع جوانب هرمنوتیکیستی در هژمونی رفتاری پارادوکسیکال قرن حاضر چیه؟

مرشد یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 23:48

ببینم روشن فکر هم یه چیزی تو مایه های روشن دله ؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد