نمیدونم چرا دارم از خودم دور میشم

از اونی که میخواستم باشم و الآن نیستم

کسی که هر روز به جای نزدیک شدن بهش ازش دور میشم

اشتباهات زیادی کردم ، میدونم

یه جاهایی باید محکم می ایستادم و میگفتم نه و جرات نکردم

یه وقتایی یه کارایی کردم که نباید میکردم

باید فکر کنم ، به همه چی 

باید برگردم به گذشته و ببینم این دور شدن از کی شروع شده 

 و بالاخره باید تصمیم بگیرم و این سختترین قسمت کاره

 

یه جایی خوندم :

شجاع ترین آدم کسیه که میترسه ولی بالاخره تصمیم میگیره

و من باید سعی کنم شجاع باشم

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:37 http://ss57.blogsky.com

سلام٬ وبلاگ جالبی داری
میخوام بدونی که همیشه یه قلبی به خاطرت میتپه.اونم قلب خودت.
یه سری بهم بزن خوشحال میشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد